خوش روش, سعیده, خسروجاوید, مهناز, حسین خانزاده, عباسعلی. (1394). اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(1), 32-46.
سعیده خوش روش; مهناز خسروجاوید; عباسعلی حسین خانزاده. "اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 1, 1394, 32-46.
خوش روش, سعیده, خسروجاوید, مهناز, حسین خانزاده, عباسعلی. (1394). 'اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(1), pp. 32-46.
خوش روش, سعیده, خسروجاوید, مهناز, حسین خانزاده, عباسعلی. اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 5(1): 32-46.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب