آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,742
تعداد مشاهده مقاله5,875,010
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,065,371
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. (1403). The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Vajiheh Javani; Abbas Naeem Dawood Hammadi. "The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1403, 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. (1403). 'The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 8(2): 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب