آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها434
تعداد مقالات3,809
تعداد مشاهده مقاله6,148,587
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,190,771
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. (1403). The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Vajiheh Javani; Abbas Naeem Dawood Hammadi. "The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1403, 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. (1403). 'The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 8(2): 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب