آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها425
تعداد مقالات3,743
تعداد مشاهده مقاله5,866,556
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,055,581
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. (1402). پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
مریم حسن زاده; مسلم عباسی. "پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 4, 1402, 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. (1402). 'پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), pp. 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(4): 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب