آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها414
تعداد مقالات3,650
تعداد مشاهده مقاله5,748,710
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,935,352
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. (1402). پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
مریم حسن زاده; مسلم عباسی. "پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 4, 1402, 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. (1402). 'پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), pp. 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(4): 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب