آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,742,555
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,982
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. (1402). پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
مریم حسن زاده; مسلم عباسی. "پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 4, 1402, 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. (1402). 'پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), pp. 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567
حسن زاده, مریم, عباسی, مسلم. پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(4): 65-77. doi: 10.22098/jsp.2024.12929.5567


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب