محمدامین زاده, لیلا, انوشه, دیمن. (1401). اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 1-18. doi: 10.22098/jsc.2023.12164.1076
لیلا محمدامین زاده; دیمن انوشه. "اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1401, 1-18. doi: 10.22098/jsc.2023.12164.1076
محمدامین زاده, لیلا, انوشه, دیمن. (1401). 'اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 1-18. doi: 10.22098/jsc.2023.12164.1076
محمدامین زاده, لیلا, انوشه, دیمن. اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 2(3): 1-18. doi: 10.22098/jsc.2023.12164.1076


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب