آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,632
تعداد مشاهده مقاله3,958,363
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,665,941
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Nasrin Azizian Kohan; Saeed Yarmohamadi; Farshid Panahi. "The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1400, 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). 'The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(3): 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب