آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,425
تعداد مشاهده مقاله5,264,978
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,600,381
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Nasrin Azizian Kohan; Saeed Yarmohamadi; Farshid Panahi. "The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1400, 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). 'The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(3): 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب