آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها443
تعداد مقالات3,920
تعداد مشاهده مقاله6,596,559
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,400,120
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. (1401). Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Helen Hoseini; Hassan Bahrololoum; Reza Andam; Hadi Bagheri; Aliakbar Hasani. "Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1401, 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. (1401). 'Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 3(3): 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب