آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها414
تعداد مقالات3,649
تعداد مشاهده مقاله5,746,054
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,933,421
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. (1401). Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Helen Hoseini; Hassan Bahrololoum; Reza Andam; Hadi Bagheri; Aliakbar Hasani. "Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1401, 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. (1401). 'Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 3(3): 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب