آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,742
تعداد مشاهده مقاله5,872,040
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,063,419
صدری دمیرچی, اسماعیل, محمدی, نسیم, بشیرگنبدی, سپیده. (1400). اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 48-63. doi: 10.22098/jld.2021.7541.1807
اسماعیل صدری دمیرچی; نسیم محمدی; سپیده بشیرگنبدی. "اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1400, 48-63. doi: 10.22098/jld.2021.7541.1807
صدری دمیرچی, اسماعیل, محمدی, نسیم, بشیرگنبدی, سپیده. (1400). 'اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 48-63. doi: 10.22098/jld.2021.7541.1807
صدری دمیرچی, اسماعیل, محمدی, نسیم, بشیرگنبدی, سپیده. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(1): 48-63. doi: 10.22098/jld.2021.7541.1807


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب