آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,411
تعداد مشاهده مقاله5,243,223
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,583,500
صدری دمیرچی, اسماعیل, محمدی, نسیم, بشیرگنبدی, سپیده. (1400). اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 48-63. doi: 10.22098/jld.2021.7541.1807
اسماعیل صدری دمیرچی; نسیم محمدی; سپیده بشیرگنبدی. "اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1400, 48-63. doi: 10.22098/jld.2021.7541.1807
صدری دمیرچی, اسماعیل, محمدی, نسیم, بشیرگنبدی, سپیده. (1400). 'اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 48-63. doi: 10.22098/jld.2021.7541.1807
صدری دمیرچی, اسماعیل, محمدی, نسیم, بشیرگنبدی, سپیده. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(1): 48-63. doi: 10.22098/jld.2021.7541.1807


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب