آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,742,190
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,863
Jabbari Oranj, Fatemeh, Naghizadeh-Baghi, Abbas, Nobakht, Farzad. (1400). The Effect of Sport Consumer’s Hostility on Purchasing Intention in Original and Copycat Brands. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 12-27. doi: 10.22098/rsmm.2021.1350
Fatemeh Jabbari Oranj; Abbas Naghizadeh-Baghi; Farzad Nobakht. "The Effect of Sport Consumer’s Hostility on Purchasing Intention in Original and Copycat Brands". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1400, 12-27. doi: 10.22098/rsmm.2021.1350
Jabbari Oranj, Fatemeh, Naghizadeh-Baghi, Abbas, Nobakht, Farzad. (1400). 'The Effect of Sport Consumer’s Hostility on Purchasing Intention in Original and Copycat Brands', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 12-27. doi: 10.22098/rsmm.2021.1350
Jabbari Oranj, Fatemeh, Naghizadeh-Baghi, Abbas, Nobakht, Farzad. The Effect of Sport Consumer’s Hostility on Purchasing Intention in Original and Copycat Brands. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(3): 12-27. doi: 10.22098/rsmm.2021.1350


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب