آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها415
تعداد مقالات3,659
تعداد مشاهده مقاله5,780,219
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,958,160
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. (1400). Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), 13-29.
Seyyed Nasser Mousavi; Ehsan Narimani Vahedi. "Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 1, 1400, 13-29.
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. (1400). 'Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), pp. 13-29.
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(1): 13-29.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب