آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,632
تعداد مشاهده مقاله3,958,512
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,666,120
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. (1400). Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), 13-29.
Seyyed Nasser Mousavi; Ehsan Narimani Vahedi. "Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 1, 1400, 13-29.
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. (1400). 'Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), pp. 13-29.
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(1): 13-29.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب