آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها442
تعداد مقالات3,916
تعداد مشاهده مقاله6,584,833
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,394,254
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. (1400). Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), 13-29.
Seyyed Nasser Mousavi; Ehsan Narimani Vahedi. "Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 1, 1400, 13-29.
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. (1400). 'Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), pp. 13-29.
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(1): 13-29.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب