Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. (1400). Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), 13-29.
Seyyed Nasser Mousavi; Ehsan Narimani Vahedi. "Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 1, 1400, 13-29.
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. (1400). 'Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), pp. 13-29.
Mousavi, Seyyed Nasser, Narimani Vahedi, Ehsan. Teachers' Scaffolding and Preferences of Display vs. Inferential Questions: Initiation-Response-Follow-up (IRF) Model. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(1): 13-29.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب