آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها373
تعداد مقالات3,302
تعداد مشاهده مقاله4,894,782
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,350,824
قدم پور, عزت اله, قصیری گودرزی, سارا, درخشان فر, روح الله, پادروند, حافظ. (1400). اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(3), 366-379. doi: 10.32598/JLD.10.3.6
عزت اله قدم پور; سارا قصیری گودرزی; روح الله درخشان فر; حافظ پادروند. "اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 3, 1400, 366-379. doi: 10.32598/JLD.10.3.6
قدم پور, عزت اله, قصیری گودرزی, سارا, درخشان فر, روح الله, پادروند, حافظ. (1400). 'اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(3), pp. 366-379. doi: 10.32598/JLD.10.3.6
قدم پور, عزت اله, قصیری گودرزی, سارا, درخشان فر, روح الله, پادروند, حافظ. اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(3): 366-379. doi: 10.32598/JLD.10.3.6


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب