آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,876,579
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,548,226
قدم پور, عزت اله, قصیری گودرزی, سارا, درخشان فر, روح الله, پادروند, حافظ. (1400). اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(3), 366-379. doi: 10.32598/JLD.10.3.6
عزت اله قدم پور; سارا قصیری گودرزی; روح الله درخشان فر; حافظ پادروند. "اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 3, 1400, 366-379. doi: 10.32598/JLD.10.3.6
قدم پور, عزت اله, قصیری گودرزی, سارا, درخشان فر, روح الله, پادروند, حافظ. (1400). 'اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(3), pp. 366-379. doi: 10.32598/JLD.10.3.6
قدم پور, عزت اله, قصیری گودرزی, سارا, درخشان فر, روح الله, پادروند, حافظ. اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(3): 366-379. doi: 10.32598/JLD.10.3.6


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب