آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,613
تعداد مشاهده مقاله3,931,828
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,594,333
اصلانی, جلیل, علیزاده, حمید, ابراهیمی قوام آبادی, صغری, فرخی, نورعلی. (1391). اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), 6-24. doi: jld-2-1-91-7-1
جلیل اصلانی; حمید علیزاده; صغری ابراهیمی قوام آبادی; نورعلی فرخی. "اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 1, 1391, 6-24. doi: jld-2-1-91-7-1
اصلانی, جلیل, علیزاده, حمید, ابراهیمی قوام آبادی, صغری, فرخی, نورعلی. (1391). 'اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), pp. 6-24. doi: jld-2-1-91-7-1
اصلانی, جلیل, علیزاده, حمید, ابراهیمی قوام آبادی, صغری, فرخی, نورعلی. اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 2(1): 6-24. doi: jld-2-1-91-7-1


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب