آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها301
تعداد مقالات2,622
تعداد مشاهده مقاله3,945,892
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,657,760
میرلوحی, مرضیه, درتاج, فریبرز. (1399). مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌ مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(3), 259-277. doi: 10.22098/jsp.2020.1075
مرضیه میرلوحی; فریبرز درتاج. "مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌ مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 3, 1399, 259-277. doi: 10.22098/jsp.2020.1075
میرلوحی, مرضیه, درتاج, فریبرز. (1399). 'مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌ مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(3), pp. 259-277. doi: 10.22098/jsp.2020.1075
میرلوحی, مرضیه, درتاج, فریبرز. مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌ مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(3): 259-277. doi: 10.22098/jsp.2020.1075


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب