آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها234
تعداد مقالات2,041
تعداد مشاهده مقاله3,204,599
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,207,574

1.

Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 خرداد 1402
Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

2.

Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 61-70
Majid Zahmati؛ Morteza Azimzade؛ Mohammad Saber Sotode


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب