آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات2,680
تعداد مشاهده مقاله4,013,734
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,705,129

1.

مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب