1.

A Modified Phase-Shifted Pulse Width Modulation to Extend Linear Operation of Hybrid Modular Multi-level Converter

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 183-192

2.

A Multi-port High Step-up DC/DC Converter for Hybrid Renewable Energy Application

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 193-207

3.

Analysis of quadriceps muscles force and activity of a 3-Dimensional musculoskeletal model

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 7-15

4.

Analysis of Switched Inductor Three-level DC/DC Converter

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 126-134

5.

A New Mathematical Method for the Estimation of Aerobic Threshold in Sports Physiology

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 28-34

6.

A New Method for Computation of Axial Flux Permanent Magnet Synchronous Machine Inductances under Saturated Condition

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 208-217

7.

An Intelligent Method Based on WNN for Estimating Voltage Harmonic Waveforms of Non-monitored Sensitive Loads in Distribution Network

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 13-22

8.

A Novel Algorithm for Rotor Speed Estimation of DFIGs Using Machine Active Power based MRAS Observer

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 61-68

9.

A Novel Controller Based on Single-Phase Instantaneous p-q Power Theory for a Cascaded PWM Transformer-less STATCOM for Voltage Regulation

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 80-88

10.

Assessment of the muscle architectural parameters in skill and nonskilled Karate players

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 33-40

11.

A two-stage stochastic optimization based-on monte carlo simulation for maximizing the profitability of a smart microgrid

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 67-81

12.

A weighted algorithm to solve the conformable time fractional reaction-diffusion-convection problem

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 135-148

13.

Bandwidth simulation as a monte carlo queuing system

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 50-59

14.

BeepShuttle Junior: Software for the Administration of the 20m Shuttle Run Test in Children and Adolescents

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 35-40

15.

Characterization of Power Transformer Electromagnetic Forces Affected by Winding Faults

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 40-49

16.

Coding theory and hyper BCK-algebras

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 82-93

17.

Coordinated Resource Scheduling in a Large Scale Virtual Power Plant Considering Demand Response and Energy Storages

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 50-60

18.

DC Microgrid Protection in the Presence of the Photovoltaic and Energy Storage Systems

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 243-254

19.

Degree of Optimality as a Measure of Distance of Power System Operation from Optimal Operation

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 69-79

20.

Designing and developing a compartment to use the Human Treadmill as a Rat’s Treadmill

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 25-29

21.

Designing a new wearable and Wireless Inertial Measurement Unit for the physical activity monitoring

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 1-5

22.

Designing smart model in volleyball talent identification via fuzzy logic based on main and weighted criteria resulted from the analytic hierarchy process

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 16-24

23.

Designing Smart Treadmill for athletic endurance training

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 30-32

24.

Dynamic simulation of flexor digitorum longus tendon transfer for flatfoot treatment

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 6-14

25.

Editor-in-Chief Message

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 1-1

26.

Editor-in-Chief Message

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 0-0

27.

Efficient Low-Voltage Ride-Through Nonlinear Backstepping Control Strategy for PMSG-Based Wind Turbine During the Grid Faults

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 218-228

28.

Farsi Abstracts

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 44-50

29.

Farsi Abstracts

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 49-54

30.

Field Oriented Control of Dual Mechanical Port Machine for Hybrid Electric Vehicle

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 147-156

31.

Fuzzy dot hyper KU-ideals

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 124-134

32.

Gene transfer technology to improve athletic performance

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 41-43

33.

Hierarchy Style Application in Line Extension with Responsive Loads Evaluating the Dynamic Nature of Solar Units

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 268-284

34.

How Does Large-scale Wind Power Generation Affect Energy and Reserve Prices?

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 169-182

35.

Increasing the Efficiency of the Power Electronic Converter for a Proposed Dual Stator Winding Squirrel-Cage Induction Motor Drive Using a Five-Leg Inverter at Low Speeds

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 23-39

36.

Investigation of Unbalanced Magnetic Force in Permanent Magnet Brushless DC Machines with Diametrically Asymmetric Winding

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 255-267

37.

Modeling and simulation of genetic algorithm using meta-models

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 1-13

38.

Multifunction device for estimating cardiorespiratory fitness in the Step Tests

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 2-6

39.

Multi-Objective Optimization of Demand Side Management and Multi DG in the Distribution System with Demand Response

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 230-242

40.

Numerical solution of a time-fractional inverse source problem

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 14-26

41.

One-stage uncertain linear optimization

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 36-49

42.

Optimal Decision Making Framework of an Electric Vehicle Aggregator in Future and Pool markets

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 157-168

43.

Optimal Scheduling of Battery Energy Storage System in Distribution Network Considering Uncertainties using hybrid Monte Carlo- Genetic Approach

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 1-12

44.

Probabilistic Power Distribution Planning Using Multi-Objective Harmony Search Algorithm

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 111-125

45.

Processing and analysis of electroencephalography signal to evaluate the effect of sport advertisement on customers

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 15-27

46.

Quotient BRK-algebra

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 94-103

47.

Return on Investment in Transmission Network Expansion Planning Considering Wind Generation Uncertainties Applying Non-dominated Sorting Genetic Algorithm

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 89-100

48.

Soft intersection abel-grassmann’s groups

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 149-173

49.

Solving ill-conditioned linear equations using simulated annealing method

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 60-66

50.

Some bayes estimation startegies in exponential distribution under a weighted loss function

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 27-35

51.

Some characterizations of surjective operators on banach lattices

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 174-182

52.

The Effect of Eccentric Contractions on the Brain Waves Characteristics: A Systematic Review

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 41-48

53.

Two-Stage Inverter Based on Combination of High Gain DC-DC Converter and Five-Level Inverter for PV-Battery Energy Conversion

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 101-110

54.

Uniformities on OCP-polygroups

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 104-123

55.

اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 102-120

56.

اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 120-139

57.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 70-89

58.

اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 27-39

59.

اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 72-93

60.

اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 196-213

61.

اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 126-142

62.

اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 177-195

63.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 105-129

64.

اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 57-76

65.

اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 91-109

66.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 23-41

67.

اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان آزار دیده جنسی

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 140-160

68.

اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 240-260

69.

اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 110-129

70.

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 42-67

71.

اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی بر رفتارهای ایذایی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 7-20

72.

اثربخشی مهارت‌های زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانش‌آموزان زورگو(غیرمنضبط)

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 45-69

73.

اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 68-86

74.

اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 35-56

75.

ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 261-277

76.

ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 27-49

77.

الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 46-68

78.

بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 87-104

79.

بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 130-160

80.

بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 77-90

81.

بررسی اثر سبک‌های دل‌بستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 104-120

82.

بررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 161-175

83.

بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 131-156

84.

بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 7-24

85.

بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 130-147

86.

بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 214-239

87.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 168-182

88.

پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 66-82

89.

تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 83-101

90.

تاثیر تمرینات وای فیت بر مهارت‌های روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 152-167

91.

تأثیر شایستگی‌های رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 50-65

92.

تأثیر فعالیت‌بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش‌آموزان نارسانویس

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 55-71

93.

تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 40-54

94.

تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 108-125

95.

تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 42-69

96.

تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 7-34

97.

دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 159-175

98.

رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 183-218

99.

رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 99-119

100.

رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 25-44

101.

رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 68-87

102.

رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 176-198

103.

رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ) در بین دانش آموزان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 54-71

104.

شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 7-26

105.

فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 33-53

106.

مطالعه رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 70-98

107.

مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 7-32

108.

مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 94-111

109.

مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 21-41

110.

مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 7-22

111.

مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 88-103

112.

مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 7-26

113.

مقایسه نارسایی هیجانی، تاب‌آوری و همدلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 90-107

114.

نقش اعتیاد به اینترنت و خود‌افشایی آنلاین در پیش‌بینی آزارگری سایبری در دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 7-22

115.

نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 115-130

116.

نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 138-158

117.

نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 23-45

118.

نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 138-151

119.

نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 121-137

120.

نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 121-137


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب