1.

A Comprehensive Model for Adhesion Control System of Wheel and Rail

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 43-50

2.

Adaptive Observer-Based Decentralized Scheme for Robust Nonlinear Power Flow Control Using HPFC

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 191-203

3.

A Developed Structure of Step-Up DC/DC Converter by Using Coupled Inductor and Active Clamped Circuit

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 31-42

4.

A fourth-order iterative method for computing the moore-penrose inverse

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 52-67

5.

A Generalized Modular Multilevel Current Source Inverter

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 181-190

6.

An Advanced State Estimation Method Using Virtual Meters

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 11-18

7.

Analyzing the effect of Slipper cast and Circumferential wrap molding in the manufacture of insoles on ankle kinematics in patients with flexible flat foot

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 38-43

8.

An efficient technique for solving linear and nonlinear wave equations within local fractional operators

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 136-146

9.

A New Control Method for Single-Phase Grid-Connected Inverter Using Instantaneous Power Theory

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 105-116

10.

A New Method of Distribution Marginal Price Calculation in Distribution Networks by Considering the Effect of Distributed Generations Location on Network Loss

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 171-180

11.

An infinite family of finite 2-groups with fixed co-class

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 96-101

12.

Approximate methods for solving local fractional integral equations

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 40-51

13.

A Robust Discrete FuzzyP+FuzzyI+FuzzyD Load Frequency Controller for Multi-Source Power System in Restructuring Environment

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 61-74

14.

A Soft Switched DC-DC Boost Converter for Use in Grid Connected Inverters

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 75-82

15.

Characterization of jordan*-derivations by local action on rings with involution

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 120-127

16.

Control and Management of Hybrid Renewable Energy Systems: Review and Comparison of Methods

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 131-138

17.

Demand Response Based Model for Optimal Decision Making for Distribution Networks

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 139-149

18.

Design & manufacturing a computerized Multi-Channel Isometric Dynamometer

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 15-21

19.

Distributed multi-agent Load Frequency Control for a Large-scale Power System Optimized by Grey Wolf Optimizer

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 151-162

20.

Dynamic Analysis and Optimal Design of FLPSS for Power Network Connected Solid Oxide Fuel Cell Using of PSO

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 215-225

21.

Editor-in-Chief Message

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 0-0

22.

Evaluation of Peak Shifting and Energy Saving Potential of Ice Storage Based Air Conditioning Systems in Iran

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 163-170

23.

Farsi Abstracts

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 52-58

24.

Finite Element Analysis of Anterior Talofibular Ligament under Different Strategies of Landing

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 46-52

25.

Fuzzy weakly prime Γ-ideals in Γ-rings

دوره 6، Spec. 13th AHA، مهر 2017، صفحه 14-26

26.

HH∗−intuitionistic heyting valued Ω-algebra and homomorphism

دوره 6، Spec. 13th AHA، مهر 2017، صفحه 72-82

27.

Hyperstructures and some of the most recent applications

دوره 6، Spec. 13th AHA، مهر 2017، صفحه 1-13

28.

Hyper structure theory applied to KU-algebras

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 82-95

29.

Hypersurfaces in the general inner product spaces

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 17-27

30.

Intuitionistic fuzzy 2-absorbing ideals of commutative rings

دوره 6، Spec. 13th AHA، مهر 2017، صفحه 56-71

31.

Intuitionistic fuzzy weakly prime ideals

دوره 6، Spec. 13th AHA، مهر 2017، صفحه 83-92

32.

Kinematics analysis of ankle dorsiflexion when using the modified orthosis in order to increase stability in the moment of heel strike with the ground

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 30-37

33.

Kolmogorov-smirnov two-sample test in fuzzy environment

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 147-155

34.

(n − 1, n)-weakly prime submodules in direct product of modules

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 10-16

35.

On the formal power series algebras generated by a vector space and a linear functional

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 1-9

36.

Optimal Capacitor Allocation in Radial Distribution Networks for Annual Costs Minimization Using Hybrid PSO and Sequential Power Loss Index Based Method

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 117-130

37.

Optimal Operation Management of Grid-connected Microgrid Using Multi-Objective Group Search Optimization Algorithm

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 227-239

38.

Optimal Sizing of Energy Storage System in A Renewable-Based Microgrid Under Flexible Demand Side Management Considering Reliability and Uncertainties

دوره 5، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 205-214

39.

Power Management in a Utility Connected Micro-Grid with Multiple Renewable Energy Sources

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 1-10

40.

Prime and semiprime l-fuzzy soft bi-hyperideals

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 102-119

41.

Product of derivations on triangular banach algebras

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 28-39

42.

Regulation of Electrical Distribution Companies via Efficiency Assessments and Reward-Penalty Scheme

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 19-30

43.

Solving Multi-objective Optimal Power Flow Using Modified GA and PSO Based on Hybrid Algorithm

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 51-60

44.

Some ordered hypersemigroups which enter their properties into their σ-classes

دوره 6، Spec. 13th AHA، مهر 2017، صفحه 27-37

45.

Some results on the topology of fuzzy metric type spaces

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 128-135

46.

The effectiveness of a novel Kinesio Taping technique on the ground reaction force components during bilateral drop landing in athletes with concurrent pronated foot and patella-femoral pain syndrome

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 22-29

47.

The effect of a custom Area Elastic Surface with different stiffness on hopping performance and safety with an emphasis on familiarity to the surface

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 5-14

48.

The Hv-matrix representations

دوره 6، Spec. 13th AHA، مهر 2017، صفحه 38-55

49.

The use of MATLAB platform to compute some geometric quantities of schwarzschild robertson-walker space time

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 68-81

50.

Wearable Technology in sport, a convergence of trends

دوره 1، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 1-4

51.

Yaw Rate Control and Actuator Fault Detection and Isolation for a Four Wheel Independent Drive Electric Vehicle

دوره 5، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 83-95

52.

اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 42-60

53.

اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 69-91

54.

اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 83-99

55.

اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 26-41

56.

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 65-84

57.

اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 40-66

58.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 44-63

59.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 26-47

60.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی دختران نوجوان ناسازگار

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 48-65

61.

اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 7-23

62.

اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 83-103

63.

اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 7-29

64.

اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 52-69

65.

اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 83-99

66.

اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 7-25

67.

ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 101-116

68.

الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 100-123

69.

بررسی اثربخشی بازی‌های توجه‌افزا بر کارکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 30-52

70.

بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 7-25

71.

بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 122-142

72.

بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 119-135

73.

بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 115-129

74.

بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 52-74

75.

بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 104-125

76.

بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 132-145

77.

بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 23-45

78.

بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 46-64

79.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 7-22

80.

پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 81-98

81.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 102-115

82.

تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 85-101

83.

تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 100-114

84.

تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 116-135

85.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 70-82

86.

تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 126-152

87.

تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 146-163

88.

تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 61-75

89.

تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 7-20

90.

تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 76-99

91.

تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 106-121

92.

تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 67-82

93.

تعیین ارتباط احساس تنهایی و حمایت اجتماعی با اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 7-30

94.

تعیین نقش همدلی و سبک زندگی اسلامی‌ در تبیین رفتار جامعه یار معلمان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 75-84

95.

طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 7-25

96.

مطالعه‌ی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانش‌آموزان دبیرستان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 66-80

97.

مطالعه‌ فراوانی و انواع غلط‌های املایی دانش‌آموزان بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 21-37

98.

مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 99-114

99.

مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 38-51

100.

مقایسه‌ی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 115-131

101.

مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 100-118

102.

مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامه‌ریزی‌‌شناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 92-105

103.

مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 153-168

104.

مقایسه‌ی نارسایی‌های مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانش‌آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 53-68

105.

مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 24-39

106.

نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 136-153

107.

نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 26-43

108.

نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 64-82

109.

نقش جهت‌گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 85-100

110.

نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 31-51

111.

نقش سرمایه‌ی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرم‌آ‌باد

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 130-158

112.

نقش عملکرد خانواده و خودکارآمدی در سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 117-131

113.

نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 124-145


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب