آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,874,167
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,546,205

1.

مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی

صفحه 6-27
سارا ارشدی؛ مصطفی نوکنی؛ محمد عسگری؛ تورج سپهوند

2.

طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس

صفحه 28-41
زهرا امینی؛ ذبیح پیرانی؛ داود تقوایی

3.

پیش‌بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی و پذیرش اجتماعی

صفحه 42-56
فاطمه صالحی سرشت؛ رضا جعفری هرندی

4.

پیش‌بینی رفتار قلدری دانش‌آموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشم‌انداز زمان

صفحه 57-71
لیلا صادقی؛ سوسن علیزاده فرد

5.

پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم

صفحه 72-85
پری کرمی مقدم؛ غلامحسین انتصار فومنی؛ مسعود حجازی

6.

بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان

صفحه 86-97
جیران مرادی؛ یحیی یاراحمدی؛ محمود گودرزی؛ امید مرادی

7.

نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر

صفحه 98-107
نیلوفر میکائیلی؛ شیرین احمدی

8.

ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی

صفحه 108-121
نورعلی فرخی؛ زهرا طباطبایی جبلی؛ حسن محمودیان؛ سمیه بهمن آبادی؛ مصطفی علی خانی

9.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی

صفحه 122-138
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب