آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,222
تعداد مشاهده مقاله4,739,875
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,237,716

1.

تعیین میزان شناخت آموزگاران دوره ابتدایی منطقه 18 استان تهران از علائم اختلالات یادگیری خاص و تعیین رابطه بین میزان سابقه کاری آموزگاران با میزان شناخت آنان از علائم اختلال یادگیری خاص

صفحه 18-6
بهاره افتخاری؛ طیبه فردوسی؛ محمد جوادی پور

2.

تدوین الگوی مفهومی یادگیری ریاضی و فعالیت‌های شناختی بهبود دهنده‌ یادگیری در دانش‌آموزان با اختلال ‌یادگیری ریاضی

صفحه 35-19
فاطمه خونساری؛ سالار فرامرزی

3.

طراحی برنامه آموزش توجه مستقیم و بررسی اثربخشی آن بر ابعاد توجه دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 50-36
ندا صفری؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کرد نوقابی؛ حسین محققی

4.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان

صفحه 65-51
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

5.

مقایسۀ اثربخشی توانبخشی‌شناختی و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

صفحه 82-66
مریم محمدلو؛ نعمت ستوده اصل؛ راهب قربانی؛ سیاوش طالع پسند

6.

تأثیر بازی‌های رایانه‌ای استراتژیک بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی

صفحه 98-83
مرضیه ملکیها؛ فرشید اصلانی؛ حسین ستوده آرانی؛ مهسا آرین نژاد

7.

مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

صفحه 114-99
فاطمه مهرولی؛ عسکر آتش افروز؛ مرتضی امیدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب