آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها319
تعداد مقالات2,753
تعداد مشاهده مقاله4,115,632
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,783,436
Zahmati, Majid, Azimzade, Morteza, Sotode, Mohammad Saber. (1398). Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 61-70.
Majid Zahmati; Morteza Azimzade; Mohammad Saber Sotode. "Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1398, 61-70.
Zahmati, Majid, Azimzade, Morteza, Sotode, Mohammad Saber. (1398). 'Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 61-70.
Zahmati, Majid, Azimzade, Morteza, Sotode, Mohammad Saber. Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 3(2): 61-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب