آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,430
تعداد مشاهده مقاله5,272,573
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,606,663
Zahmati, Majid, Azimzade, Morteza, Sotode, Mohammad Saber. (1398). Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 61-70.
Majid Zahmati; Morteza Azimzade; Mohammad Saber Sotode. "Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1398, 61-70.
Zahmati, Majid, Azimzade, Morteza, Sotode, Mohammad Saber. (1398). 'Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 61-70.
Zahmati, Majid, Azimzade, Morteza, Sotode, Mohammad Saber. Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 3(2): 61-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب