نعمتی, شهروز, اسدالهی, مریم. (1398). اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(3), 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.786
شهروز نعمتی; مریم اسدالهی. "اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 3, 1398, 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.786
نعمتی, شهروز, اسدالهی, مریم. (1398). 'اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(3), pp. 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.786
نعمتی, شهروز, اسدالهی, مریم. اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(3): 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.786


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب