امیدوار, هدایت, امیدوار, خسرو, امیدوار, عظیم. (1392). تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 6-22. doi: d-2-3-92-7-1
هدایت امیدوار; خسرو امیدوار; عظیم امیدوار. "تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1392, 6-22. doi: d-2-3-92-7-1
امیدوار, هدایت, امیدوار, خسرو, امیدوار, عظیم. (1392). 'تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 6-22. doi: d-2-3-92-7-1
امیدوار, هدایت, امیدوار, خسرو, امیدوار, عظیم. تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 2(3): 6-22. doi: d-2-3-92-7-1


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب