آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,874,664
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,546,503
اسمعیلی, مریم, محمدی‌فر, محمدعلی, رضایی, علی‌محمد. (1397). تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(3), 7-34. doi: 10.22098/jld.2018.625
مریم اسمعیلی; محمدعلی محمدی‌فر; علی‌محمد رضایی. "تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 3, 1397, 7-34. doi: 10.22098/jld.2018.625
اسمعیلی, مریم, محمدی‌فر, محمدعلی, رضایی, علی‌محمد. (1397). 'تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(3), pp. 7-34. doi: 10.22098/jld.2018.625
اسمعیلی, مریم, محمدی‌فر, محمدعلی, رضایی, علی‌محمد. تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(3): 7-34. doi: 10.22098/jld.2018.625


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب