آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها226
تعداد مقالات1,918
تعداد مشاهده مقاله2,879,506
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,122,675
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. (1395). اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 83-99.
علی خالق خواه; حسین داوودی; شیوا علیپور کتیگری. "اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1395, 83-99.
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. (1395). 'اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 83-99.
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 6(2): 83-99.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب