آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها414
تعداد مقالات3,654
تعداد مشاهده مقاله5,771,823
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,951,168
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 108-122.
فاطمه نصرتی; باقر غباری‌بناب; مریم وکیلی‌نژاد; حسین کشاورز‌ افشار. "اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1395, 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). 'اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(4): 108-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب