آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها370
تعداد مقالات3,276
تعداد مشاهده مقاله4,854,243
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,322,833
Bashokouh ajirlou, Mohmmad. (1403). Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 45-58. doi: 10.22098/jast.2024.13567.1303
Mohmmad Bashokouh ajirlou. "Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1403, 45-58. doi: 10.22098/jast.2024.13567.1303
Bashokouh ajirlou, Mohmmad. (1403). 'Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 45-58. doi: 10.22098/jast.2024.13567.1303
Bashokouh ajirlou, Mohmmad. Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 8(2): 45-58. doi: 10.22098/jast.2024.13567.1303


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب