آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها307
تعداد مقالات2,647
تعداد مشاهده مقاله3,977,470
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,680,755
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. (1392). مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), 84-99. doi: lkd-6
عابد مولودی; بهروز کریمی; یداالله خرم آبادی; اسماعیل سلیمانی. "مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 2, 1392, 84-99. doi: lkd-6
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. (1392). 'مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), pp. 84-99. doi: lkd-6
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 4(2): 84-99. doi: lkd-6


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب