آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,222
تعداد مشاهده مقاله4,739,887
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,237,727
خونساری, فاطمه, فرامرزی, سالار. (1402). تدوین الگوی مفهومی یادگیری ریاضی و فعالیت‌های شناختی بهبود دهنده‌ یادگیری در دانش‌آموزان با اختلال ‌یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), 35-19. doi: 10.22098/jld.2023.13388.2108
فاطمه خونساری; سالار فرامرزی. "تدوین الگوی مفهومی یادگیری ریاضی و فعالیت‌های شناختی بهبود دهنده‌ یادگیری در دانش‌آموزان با اختلال ‌یادگیری ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 4, 1402, 35-19. doi: 10.22098/jld.2023.13388.2108
خونساری, فاطمه, فرامرزی, سالار. (1402). 'تدوین الگوی مفهومی یادگیری ریاضی و فعالیت‌های شناختی بهبود دهنده‌ یادگیری در دانش‌آموزان با اختلال ‌یادگیری ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), pp. 35-19. doi: 10.22098/jld.2023.13388.2108
خونساری, فاطمه, فرامرزی, سالار. تدوین الگوی مفهومی یادگیری ریاضی و فعالیت‌های شناختی بهبود دهنده‌ یادگیری در دانش‌آموزان با اختلال ‌یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(4): 35-19. doi: 10.22098/jld.2023.13388.2108


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب