آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها306
تعداد مقالات2,644
تعداد مشاهده مقاله3,964,431
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,669,890
مهرولی, فاطمه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. (1402). مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), 114-99. doi: 10.22098/jld.2023.13183.2104
فاطمه مهرولی; عسکر آتش افروز; مرتضی امیدیان. "مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 4, 1402, 114-99. doi: 10.22098/jld.2023.13183.2104
مهرولی, فاطمه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. (1402). 'مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), pp. 114-99. doi: 10.22098/jld.2023.13183.2104
مهرولی, فاطمه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(4): 114-99. doi: 10.22098/jld.2023.13183.2104


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب