آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها326
تعداد مقالات2,799
تعداد مشاهده مقاله4,220,353
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,875,110
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. (1402). مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), 65-51. doi: 10.22098/jld.2023.13131.2099
بهروز فولادی; محمد نریمانی; توکل موسی زاده; سمیه تکلوی. "مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 4, 1402, 65-51. doi: 10.22098/jld.2023.13131.2099
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. (1402). 'مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), pp. 65-51. doi: 10.22098/jld.2023.13131.2099
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(4): 65-51. doi: 10.22098/jld.2023.13131.2099


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب