آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,429
تعداد مشاهده مقاله5,268,716
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,603,812
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. (1402). Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Mohammad Saeid Kiani; Leila Nazari; Leila Shahbazpour. "Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 3, 1402, 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. (1402). 'Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), pp. 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(3): 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب