آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها250
تعداد مقالات2,183
تعداد مشاهده مقاله3,520,898
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,330,820
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. (1402). Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Mohammad Saeid Kiani; Leila Nazari; Leila Shahbazpour. "Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 3, 1402, 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. (1402). 'Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), pp. 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(3): 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب