آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها306
تعداد مقالات2,644
تعداد مشاهده مقاله3,964,239
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,669,776
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. (1402). The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Hossein Faridniya; Nasrin Azizian Kohan; Hamed Kheirollahi Meidani; Fatemeh Behrooz Damirchi. "The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 3, 1402, 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. (1402). 'The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), pp. 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(3): 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب