آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات2,556
تعداد مشاهده مقاله3,813,846
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,501,409
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. (1402). The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Hossein Faridniya; Nasrin Azizian Kohan; Hamed Kheirollahi Meidani; Fatemeh Behrooz Damirchi. "The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 3, 1402, 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. (1402). 'The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), pp. 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(3): 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب