آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,874,861
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,546,616
مرادی, شهاب, محمد رضایی, علی, کیان ارثی, فرحناز. (1393). مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), 89-99. doi: jld-6
شهاب مرادی; علی محمد رضایی; فرحناز کیان ارثی. "مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 1, 1393, 89-99. doi: jld-6
مرادی, شهاب, محمد رضایی, علی, کیان ارثی, فرحناز. (1393). 'مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), pp. 89-99. doi: jld-6
مرادی, شهاب, محمد رضایی, علی, کیان ارثی, فرحناز. مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 4(1): 89-99. doi: jld-6


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب