دهقان, حمیدرضا, باعزت, فرشته, مومنی, فاطمه. (1401). اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(4), 1-16. doi: 10.22098/jsc.2023.12531.1089
حمیدرضا دهقان; فرشته باعزت; فاطمه مومنی. "اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 4, 1401, 1-16. doi: 10.22098/jsc.2023.12531.1089
دهقان, حمیدرضا, باعزت, فرشته, مومنی, فاطمه. (1401). 'اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(4), pp. 1-16. doi: 10.22098/jsc.2023.12531.1089
دهقان, حمیدرضا, باعزت, فرشته, مومنی, فاطمه. اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 2(4): 1-16. doi: 10.22098/jsc.2023.12531.1089


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب