آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها249
تعداد مقالات2,170
تعداد مشاهده مقاله3,514,817
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,327,305
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. (1393). اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 240-252. doi: 93-3-2-14
سید سعید واعظ فر; محمد علی محمدی فر; محمود نجفی. "اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1393, 240-252. doi: 93-3-2-14
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. (1393). 'اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 240-252. doi: 93-3-2-14
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 3(2): 240-252. doi: 93-3-2-14


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب