رنجبر, جمیله, باقریان, شعبانعلی, رنجبر, محمدجواد. (1401). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), 43-53. doi: 10.22098/rcap.2022.2081
جمیله رنجبر; شعبانعلی باقریان; محمدجواد رنجبر. "اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 1, 1401, 43-53. doi: 10.22098/rcap.2022.2081
رنجبر, جمیله, باقریان, شعبانعلی, رنجبر, محمدجواد. (1401). 'اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), pp. 43-53. doi: 10.22098/rcap.2022.2081
رنجبر, جمیله, باقریان, شعبانعلی, رنجبر, محمدجواد. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 1(1): 43-53. doi: 10.22098/rcap.2022.2081


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب