آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها416
تعداد مقالات3,660
تعداد مشاهده مقاله5,781,245
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,959,910
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
سجاد بشرپور; ساناز عینی. "تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 2, 1401, 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). 'تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), pp. 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(2): 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب