آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها440
تعداد مقالات3,903
تعداد مشاهده مقاله6,544,404
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,367,358
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Nasrin Azizian Kohan; Saeed Yarmohamadi; Farshid Panahi. "The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1400, 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). 'The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(3): 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب