آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها326
تعداد مقالات2,803
تعداد مشاهده مقاله4,227,600
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,881,129
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Nasrin Azizian Kohan; Saeed Yarmohamadi; Farshid Panahi. "The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1400, 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). 'The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(3): 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب