آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها404
تعداد مقالات3,543
تعداد مشاهده مقاله5,492,477
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,757,151
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Nasrin Azizian Kohan; Saeed Yarmohamadi; Farshid Panahi. "The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1400, 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. (1400). 'The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825
Azizian Kohan, Nasrin, Yarmohamadi, Saeed, Panahi, Farshid. The Effect of Experimental Marketing on the Intention to Repurchase Sports Customers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 2(3): 88-103. doi: 10.22098/rsmm.2021.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب