آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات2,686
تعداد مشاهده مقاله4,063,156
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,744,390
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. (1401). Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Helen Hoseini; Hassan Bahrololoum; Reza Andam; Hadi Bagheri; Aliakbar Hasani. "Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1401, 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. (1401). 'Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 3(3): 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب