آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها371
تعداد مقالات3,287
تعداد مشاهده مقاله4,864,794
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,330,480
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. (1401). Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Helen Hoseini; Hassan Bahrololoum; Reza Andam; Hadi Bagheri; Aliakbar Hasani. "Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1401, 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. (1401). 'Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790
Hoseini, Helen, Bahrololoum, Hassan, Andam, Reza, Bagheri, Hadi, Hasani, Aliakbar. Identifying Factors Affecting the Brand Value Creation of Volleyball Clubs: A Study of the Iranian Super League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 3(3): 47-60. doi: 10.22098/rsmm.2022.1790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب