آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها415
تعداد مقالات3,659
تعداد مشاهده مقاله5,779,059
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,957,119
Ghezelsefloo, Hamidreza, Zargar, Tayebeh, Alavi, Seyed Hossein. (1400). Influence of Brand and Perceived Quality on Customer Behavior in the Covid-19 Pandemic: Ethical Marketing Mix. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 48-68. doi: 10.22098/rsmm.2022.1521
Hamidreza Ghezelsefloo; Tayebeh Sadat Zargar; Seyed Hossein Alavi. "Influence of Brand and Perceived Quality on Customer Behavior in the Covid-19 Pandemic: Ethical Marketing Mix". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1400, 48-68. doi: 10.22098/rsmm.2022.1521
Ghezelsefloo, Hamidreza, Zargar, Tayebeh, Alavi, Seyed Hossein. (1400). 'Influence of Brand and Perceived Quality on Customer Behavior in the Covid-19 Pandemic: Ethical Marketing Mix', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 48-68. doi: 10.22098/rsmm.2022.1521
Ghezelsefloo, Hamidreza, Zargar, Tayebeh, Alavi, Seyed Hossein. Influence of Brand and Perceived Quality on Customer Behavior in the Covid-19 Pandemic: Ethical Marketing Mix. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 3(1): 48-68. doi: 10.22098/rsmm.2022.1521


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب