خانخانی‌زاده, هنگامه, باقری, سحر. (1391). اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), 43-52. doi: jld-2-1-91-7-3
هنگامه خانخانی‌زاده; سحر باقری. "اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 1, 1391, 43-52. doi: jld-2-1-91-7-3
خانخانی‌زاده, هنگامه, باقری, سحر. (1391). 'اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), pp. 43-52. doi: jld-2-1-91-7-3
خانخانی‌زاده, هنگامه, باقری, سحر. اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 2(1): 43-52. doi: jld-2-1-91-7-3


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب