آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات2,659
تعداد مشاهده مقاله3,999,923
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,696,312

1.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 65-51
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

2.

مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب