آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات2,657
تعداد مشاهده مقاله3,997,518
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,694,891

1.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 17-28
سپیده فاضل؛ زهرا رستم اوغلی

2.

تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 38-53
جهانگیر کرمی؛ زینب عباسی؛ علی زکی یی

3.

محتوای دیجیتال مناسب برای افراد نارساخوان: مرور سیستماتیک

دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 80-100
هانیه کلانتری دهقی

4.

مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 28-53
ذبیح پیرانی

5.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 65-51
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

6.

مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

7.

مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 87-107
محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی

8.

مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 107-127
اکبر عطادخت؛ سعیده هدایت؛ زهرا سپهری نسب

9.

مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 100-118
علیرضا کاکاوند؛ نسیم دمرچلی؛ فرهاد شیرمحمدی

10.

مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 74-90
میرسبحان سادات؛ الهه یدالهی؛ جواد حاتمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب