آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,878,437
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,549,252

1.

اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 78-99
عطیه سانقی؛ خدابخش احمدی

2.

اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانش‌آموزان

دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 33-44
حسین جناآبادی؛ عباس سندگل

3.

اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 196-213
محمود کوشکی؛ هادی کرامتی؛ جعفر حسنی

4.

اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 6-28
محمد جواد بگیان؛ شیما پژوهی نیا؛ بابک رضازاده

5.

الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 100-123
اسماعیل صدری دمیرچی؛ حدیث چراغیان

6.

بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیت‌پذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-15
محمد علی محمدی فر؛ سمیه شیرازی نقندر

7.

بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 131-156
امید عیسی نژاد؛ شبروز قبادی زاده

8.

بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها

دوره 2، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 154-169
جبرائیل فرزانه

9.

بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو

دوره 1، شماره 1، دی 1390، صفحه 24-43
نادر حاجلو؛ علی رضایی شریف

10.

تعیین رابطه مدیریت فراشناخت و نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی دانش آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اسفند 1401
سهیلا جامعی؛ نیما غریب زاده

11.

توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست

دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 63-81
احمد علیپور؛ فرهاد شقاقی؛ زیبا برقی ایرانی

12.

در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه

دوره 3، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 55-67
علی رضایی شریف؛ الهه حجازی؛ محمود قاضی طباطبایی؛ جواد اژه ای

13.

عوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 42-61
سجاد بشرپور؛ علی عیسی زادگان؛ حسین علیزاده

14.

فراتحلیل متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش آموزان ایرانی در مطالعات بین المللی آزمون تیمز

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 58-69
بهزاد رسول زاده

15.

مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 1-15
حمیده صادقی؛ مجتبی جانعلی پور چنار رودخانی؛ امیر قربان پور لفمجانی؛ محمود محمدی رازی؛ اعظم بخشی پور

16.

مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم

دوره 11، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 142-152
محمد نریمانی؛ شیرین احمدی؛ آذین نریمانی

17.

مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 99-114
سیده هایده کریمی یوسفی؛ عباس ابوالقاسمی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی

18.

مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 167-182
صدیقه کریمی؛ محمود نجفی؛ محمد علی محمدی فر

19.

مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی

دوره 1، شماره 2، تیر 1391، صفحه 104-113
نیلوفر میکاییلی؛ فریدون پاکپور؛ مسعود گنجی

20.

مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 6-22
بتول احدی؛ محمدباقر ستوده؛ یعقوب حبیبی

21.

مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 74-89
سمانه عارف نیا؛ پرویز سرندی؛ رحیم یوسفی

22.

مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 24-38
ابوالفضل پلنگی؛ یاسر حبیبی؛ محمد علی قاسمی نژاد

23.

مقایسه‌ی هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان با انواع اختلال یادگیری خاص

دوره 10، شماره 4، تیر 1400، صفحه 87-103
سالار فرامرزی؛ الهه عنایتی

24.

مقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 6-22
عادله اصلی پور؛ موسی کافی؛ مهناز خسروجاوید؛ محمدکاظم فخری

25.

نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان

دوره 1، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 15-39
حسین جناابادی؛ وحیده باران زهی‌بخشان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب