آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,629
تعداد مشاهده مقاله3,955,312
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,664,072

1.

Effectiveness of visual perception training in the improvement of the working memory of students with attention deficit / hyperactivity disorder.

دوره 1، شماره 2، دی 2020، صفحه 4-10
Mohammad Narimani؛ Sara Taghizadeh؛ Goodarz Sadeghi؛ Sajjad Basharpoor

2.

Examining working memory performance and selective attention in traumatized and recovered adolescents from acute covid-19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1401
Maede Asadi Rajani

3.

The effectiveness of cognitive rehabilitation of inhibitory control, transcranial direct current stimulation and combination of inhibitory control and transcranial direct current stimulation on inhibitory control and working memory in children with attention deficit disorder/hyperactivity

دوره 3، شماره 10، بهمن 2022، صفحه 35-47
Sara Arshadi؛ Mostafa Nokani؛ Mohammad Asgari؛ Touraj Sepahvand

4.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر ظرفیت حافظه‌کاری دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 32-47
رحیم بدری گرگری؛ شهروز نعمتی؛ زهرا خانی صلوات

5.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی

دوره 1، شماره 1، دی 1401، صفحه 43-53
جمیله رنجبر؛ شعبانعلی باقریان؛ محمدجواد رنجبر

6.

اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 7-21
نورا آقاجانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ سید موسی کافی

7.

اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 95-115
مهرناز کرمعلیان؛ سید عباس حقایق؛ سعید رحیمی پردنجانی

8.

اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 11، شماره 4، مرداد 1401، صفحه 78-90
مظفر غفاری؛ محمد نریمانی؛ صمد عابدی؛ بهناز رحیمی

9.

اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر بهبود حافظه کاری و توجه کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 12، شماره 1، آبان 1401، صفحه 85-97
محمد نریمانی؛ سارا تقی زاده هیر؛ آذین نریمانی

10.

اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 110-129
نسیم سیاوشی فر؛ پریسا تجلی؛ محمد مهدی شریعت باقری

11.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 17-28
سپیده فاضل؛ زهرا رستم اوغلی

12.

اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 108-121
سعیده معظمی گودرزی؛ نورعلی فرخی؛ کورش گودرزی؛ ملیکا نظری

13.

اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری

دوره 11، شماره 4، مرداد 1401، صفحه 6-20
عبدالله بهرامی؛ سید موسی طباطبایی؛ محمدآقا دلاورپور

14.

اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 7-26
زهره آهنگر قربانی؛ نادر حاجلو؛ زهرا سپهری نسب؛ رقیه معزز

15.

اثربخشی درمان نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی رفتاری و ترکیب این دو روش بر حافظه فعال کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 1، آبان 1401، صفحه 47-61
علی رضایی شریف؛ محمدرضا نوروزی همایون؛ مجید الماسی

16.

اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 60-79
حسین زارع؛ فهیمه امینی

17.

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

18.

تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 83-101
عظیم امیدوار؛ امیر دانا؛ امیر حمزه سبزی؛ محمد پورپناهی کل تپه

19.

تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 62-76
وحیده زلفی؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

20.

تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 7-25
علی اکبر ارجمندنیا؛ مونا اسبقی؛ غلامعلی افروز؛ مهدیه رحمانیان

21.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 65-51
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

22.

مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 138-157
تورج هاشمی؛ منصور بیرامی؛ خلیل اسماعیل پور؛ فاطمه نعمتی سوگلی تپه؛ مرجان خوش اقبال

23.

مقایسه اثربخشی تقویت حافظه‌کاری و آموزش تفکرانتقادی بر پردازش‌شناختی کودکان با اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 21-6
رئوف احمدیان؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

24.

مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 6-17
علی اکبر شریفی؛ حسین زارع؛ میترا حیدری

25.

مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

دوره 3، شماره 4، مرداد 1393، صفحه 112-123
کوثر کسائیان؛ علیرضا کیامنش؛ هادی بهرامی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب