آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها302
تعداد مقالات2,622
تعداد مشاهده مقاله3,948,302
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,659,458

1.

The effectiveness of social skills training based on cognitive-behavioral principles in changing coping strategies of middle school students

دوره 2، شماره 6، بهمن 2021، صفحه 17-23
Maghsoud Nader Pilehroud؛ Bahman Aslani؛ Masomeh Esmaeili؛ Masomeh Ezadinia

2.

اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 196-213
محمود کوشکی؛ هادی کرامتی؛ جعفر حسنی

3.

اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 90-103
علیرضا نبیدوست؛ احمد برجعلی؛ مهناز استکی

4.

اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 30-44
زهرا بابازاده؛ شیرین مجاور؛ کامروز فتحی؛ سوسن جباری

5.

اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 40-66
زیبا برقی ایرانی؛ حسنا وفاپور؛ آزاده مرادی چقا مارانی؛ محمد جواد بگیان کوله مرز؛ مسلم رجبی

6.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 43-58
مریم عبدالعلیان؛ عبدالحسن فرهنگی

7.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 44-63
عصمت رادمنش؛ اسماعیل سعدی پور

8.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 59-86
اسماعیل صدری دمیرچی؛ فریبا اسماعیلی قاضی‌ولوئی

9.

اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 89-107
سوسن علیزاده فرد؛ طیبه محتشمی؛ معصومه تدریس تبریزی

10.

اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 89-107
سوسن علیزاده فرد؛ طیبه محتشمی؛ معصومه تدریس تبریزی

11.

اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 57-70
سالار نظرزاده گیگلو؛ سارا علائی؛ سجاد محسن پور قره قاسملو؛ افسانه سلحشور کورعباسلو

12.

تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 67-82
سعید رضایی

13.

تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 67-84
نسترن سیداسماعیلی قمی؛ پرویز شریفی درآبادی؛ سعید رضایی؛ علی دلاور

14.

مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 28-53
ذبیح پیرانی

15.

مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی

دوره 4، شماره 3، آذر 1394، صفحه 23-46
نادر حاجلو؛ ناصر صبحی قراملکی؛ آرزو فرجیان

16.

مقایسه‌ اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 91-81
محمد نریمانی؛ محمد صاحبقران فرد؛ اصغر نخستین گلدوست

17.

مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 62-75
لیلی رخشنده؛ ناصر صبحی قراملکی

18.

مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار

دوره 1، شماره 1، دی 1390، صفحه 93-78
اسماعیل سلیمانی؛ عادل زاهد بابلان؛ جبرائیل فرزانه؛ محمدباقر ستوده



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب