آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات2,659
تعداد مشاهده مقاله4,000,141
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,696,404

1.

Child-Teacher Relationship Quality, Homework Problems, Behavior Problems, and Social Adjustment in Students with Learning Disability: A Path analysis

دوره 4، شماره 4، اسفند 2023، صفحه 1-25
Yasser Rezaour Mirsaleh؛ Zobeydeh Dehghan Manshadi؛ Raziyeh Amini؛ Mohammad Amin Dehghan Manshadi

2.

The Role of Family Communication Patterns and Parenting Styles in the Self-Esteem of Students with Learning Disabilities

دوره 1، شماره 2، آذر 2021، صفحه 17-27
Mohammadreza Noroozi Homayoon؛ Majid Almasi

3.

اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 69-91
منیژه کاوه؛ هادی کرامتی

4.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری

دوره 11، شماره 1، آذر 1400، صفحه 48-63
اسماعیل صدری دمیرچی؛ نسیم محمدی؛ سپیده بشیرگنبدی

5.

اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت ‌نفس و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک‌کارتی

دوره 10، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 226-239
محمد شفائی؛ منصور بیرامی؛ محمد نریمانی؛ وکیل نظری؛ تورج هاشمی

6.

اثربخشی آموزش مهارت‌های حل‌مسأله بر ابراز وجود و کم‌رویی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری

دوره 9، شماره 4، شهریور 1399، صفحه 133-152
همایون هارون رشیدی؛ الهام عبده‌پور سبزقبایی

7.

اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 95-115
مهرناز کرمعلیان؛ سید عباس حقایق؛ سعید رحیمی پردنجانی

8.

اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 11، شماره 4، مرداد 1401، صفحه 78-90
مظفر غفاری؛ محمد نریمانی؛ صمد عابدی؛ بهناز رحیمی

9.

اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 89-107
سوسن علیزاده فرد؛ طیبه محتشمی؛ معصومه تدریس تبریزی

10.

اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 89-107
سوسن علیزاده فرد؛ طیبه محتشمی؛ معصومه تدریس تبریزی

11.

اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 108-121
سعیده معظمی گودرزی؛ نورعلی فرخی؛ کورش گودرزی؛ ملیکا نظری

12.

اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری

دوره 11، شماره 4، مرداد 1401، صفحه 6-20
عبدالله بهرامی؛ سید موسی طباطبایی؛ محمدآقا دلاورپور

13.

اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 380-393
زهره هاشمی؛ ساناز عینی

14.

اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 26-39
مریم اسماعیلی؛ نوشین بصیری؛ زهرا خیّر

15.

اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزه‌پیشرفت و بهزیستی‌روان شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 170-186
شهرام مهرآور گیگلو؛ صیاد اوجاقی‌گیگلو

16.

بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 77-90
یاسر رضاپورمیرصالح؛ منیره اسماعیل بیگی؛ مهدی دلاوری

17.

بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 145-161
سیدرسول عمادی؛ منصوره مظفری مکی آبادی

18.

بررسی شیوع اختلال نارسایی‌توجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانش‌آموزان دبستانی

دوره 3، شماره 4، مرداد 1393، صفحه 25-43
مهدی زارع بهرام آبادی؛ کامران گنجی

19.

تأثیر ادراک‌های زیرآستانه‌ای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهره‌ای در بین دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 47-68
جواد دری پارسا

20.

تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان

دوره 4، شماره 1، آذر 1393، صفحه 6-22
فرح اشکانی؛ حسن حیدری

21.

تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 18-33
سجاد بشرپور؛ ساناز عینی

22.

تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 7-34
مریم اسمعیلی؛ محمدعلی محمدی‌فر؛ علی‌محمد رضایی

23.

مقایسة ‌امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 7-35
لیلا تیموری؛ اکبر رضایی؛ علی محمدزاده

24.

مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 79-99
محمد نریمانی؛ کریم عالی ساری نصیرلو؛ توکل موسی زاده

25.

مقایسه‌ اثربخشی آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 6-17
شهناز احمدی؛ علی شیخ الاسلامی؛ اصغر نخستین گلدوست

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب