آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,875,788
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,547,557

1.

اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن

دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 66-84
سارا کلانی؛ سید محسن اصغری نکاح؛ علی غنایی چمن آباد

2.

اثربخشی روش‌های نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان تحولی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 22-37
جلیل باباپور خیرالدین؛ حمید پورشریفی؛ زهرا حامدی

3.

بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM)

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 51-61
رویا رنجبر محمدی؛ مهناز سعیدی؛ سعیده آهنگری

4.

تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 38-53
جهانگیر کرمی؛ زینب عباسی؛ علی زکی یی

5.

تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان

دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 49-65
اکبر رضایی؛ رکسانا کرمانی زاده

6.

تأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 93-106
رضا عبدی؛ شهرزاد محمدی

7.

تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 60-78
بهروز کریمی؛ حمید علیزاده؛ اسماعیل سلیمانی

8.

مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 104-120
محمد نریمانی؛ رویا نوری؛ عباس ابوالقاسمی

9.

مقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 125-143
علی سعیدی؛ علی اکبر سیف؛ حسن اسدزاده؛ صغری ابراهیمی قوام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب