آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,636
تعداد مشاهده مقاله3,962,424
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,668,616

1.

Cognitive-behavioral therapy (CBT) in the form of Emotive Behavior Therapy (REBT) Intervention on irrational Beliefs and Anxiety of adolescent girls with social anxiety

دوره 3، شماره 2، مهر 2022، صفحه 47-59
Astireh moloudi؛ Hesam Arian؛ Mahdieh Mahdavi؛ Farzaneh Madah؛ Roghaeeh Taghipour Roghaeeh Taghipour

2.

Investigating the Role of Social Anxiety in Predicting Students' Academic Self-Efficacy

دوره 1، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 51-58
Pardis Nikmehr؛ Ali Salmani؛ Eisa Jafari

3.

Investigating the Role of the Relationship between the Quality of Parent-Child Relationship in Social Anxiety of Female high School Students in Tehran

دوره 2، شماره 4، خرداد 2022، صفحه 40-45
Bahareh Norouzi؛ Amir Hossein Mohammad Davoodi؛ Sayedeh Atefeh Shahmiri

4.

The effectiveness of assertiveness training on social anxiety and coping with stress among high school female students

دوره 2، شماره 4، تیر 2021، صفحه 23-29
Marie Abdolghaderi؛ Mosa Kafie؛ Tahereh Khosromoradi

5.

The Relationship between Parenting Styles and Social Anxiety Symptoms with the Mediating Role of Fear of Negative Evaluation

دوره 2، شماره 6، مهر 2022، صفحه 22-31
Negar Baharshanjani؛ Zahra Taherifar

6.

The relationship of shyness and neuroticism with social anxiety: The mediating role of effortful control

دوره 3، شماره 9، آبان 2022، صفحه 15-27
Ali Moghadam؛ Farzaneh Mikaeli Manee؛ Sheler Abkhiz

7.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 121-140
محمد نریمانی؛ سعید پورعبدل؛ سجاد بشرپور

8.

اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 366-379
عزت اله قدم پور؛ سارا قصیری گودرزی؛ روح الله درخشان فر؛ حافظ پادروند

9.

اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی

دوره 1، شماره 2، آذر 1400، صفحه 1-18
زهرا سلگی؛ مریم حسینی

10.

اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر دوره‌ی راهنمایی

دوره 3، شماره 3، آذر 1393، صفحه 61-73
مرجان قوامی؛ مریم فاتحی زاده؛ سالار فرامرزی؛ اصغر نوری امامزاده ئی

11.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 94-110
علی شیخ الاسلامی؛ فریبرز درتاج؛ زهیر اسکندر

12.

بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانه‌های اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 18-32
رسول حشمتی

13.

پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان

دوره 2، شماره 3، آذر 1402، صفحه 51-41
علیرضا زارع داویجانی؛ سولماز دبیری؛ سحر جباری مقدم؛ پروین فخری؛ زینب ملارضا

14.

تأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 29-43
لطفعلی بلبلی؛ یعقوب حبیبی؛ علی رجبی

15.

تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 39-50
زهرا حسین پور؛ مهناز خسروجاوید؛ موسی کافی

16.

راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 80-91
حسین کشاورز افشار؛ راضیه صفاری فرد؛ گلاره نوایی

17.

فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 33-53
زهرا جهان بخشی؛ احمد برجعلی؛ کیومرث فرح بخش؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ آسیه شریعتمدار

18.

مقایسه اضطراب اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 12، شماره 1، آبان 1401، صفحه 62-72
مریم عزتی بابی؛ سیف اله آقاجانی

19.

مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401
وحید صوابی نیری؛ رضا کاظمی

20.

نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 23-45
عباس اصغری شربیانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ اکبر عطادخت

21.

نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 121-137
سمیه تکلوی؛ منیژه صادقی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب