آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,636
تعداد مشاهده مقاله3,962,311
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,668,527

1.

The effectiveness of dialectical behavioral therapy on increasing academic self-esteem and reducing test anxiety among students

دوره 2، شماره 5، آذر 2021، صفحه 28-32
Reyhaneh Farhad pour؛ Seyed Mahmoud Tabatabaei

2.

The effectiveness of emotional cognitive-behavioral therapy (ECBT) on reducing test anxiety and its components in students with special learning disabilities

دوره 4، شماره 13، آبان 2023، صفحه 51-57
Azam Yaghoobian؛ Hasan Mirzahosseini؛ Majid Zarghamhajebi

3.

The effectiveness of mindfulness-based stress reduction intervention on cognitive avoidance of students with test anxiety

دوره 2، شماره 2، مهر 2021، صفحه 14-27
behzad malehmir؛ Mohsen Seyfollahzadeh؛ Niloufar Mikaeli؛ Zohre Rafieerad

4.

The Effectiveness of Virtual Training in Stress Management Skills and Problem Solving Techniques on Students' Mental Health and Test Anxiety

دوره 3، شماره 3، دی 2022، صفحه 1-15
Majid Almasi؛ Mohammadreza Noroozi Homayoon؛ Ali Rezaei Sharif

5.

The mediation of self-regulated learning strategies in the relationship between achievement goals and test anxiety

دوره 2، شماره 6، مهر 2022، صفحه 4-13
Maryam Abbasi؛ Atekeh Javanmard

6.

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره ی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 80-98
زهرا ترازی؛ ملوک خادمی

7.

اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 110-129
مسعود مرادی؛ اسماعیل صدری دمیرچی؛ نسیم محمّدی

8.

اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ذهن آگاهی و افزایش ابراز وجود در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان

دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 82-100
رضا گلپور چمرکوهی؛ زرار محمد امینی

9.

بررسی رابطه بین حساسیت اضطرابی و باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان در دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 7-25
علی افشاری؛ زهره هاشمی

10.

بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 52-74
ناصر یوسفی؛ احمد امانی؛ صالح حسینی

11.

بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه

دوره 3، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 143-156
سونیا یاوری نیا؛ فیروزه سپهریان؛ رحیم یوسفی

12.

تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 20-33
حسن جعفرزاده داشبلاغ؛ بابک همتی؛ ناهید معراجی؛ نادر فخرذاکری

13.

رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 25-44
اصغر زمانی؛ مهتاب پور آتشی

14.

فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 99-118
حمیدرضا عریضی؛ احمد عابدی؛ سیدحبیب اله احمدی فروشانی

15.

مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 48-64
سجاد طاهرزاده قهفرخی؛ صغری ابراهیمی‌قوام؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور

16.

مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان

دوره 3، شماره 2، مرداد 1393، صفحه 104-121
علی شیخ الاسلامی؛ نسترن سیداسماعیلی قمی

17.

نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان

دوره 4، شماره 3، آذر 1394، صفحه 86-101
مجید محمودعلیلو؛ یزدان موحدی؛ هانیه خرازی نوتاش

18.

نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی

دوره 1، شماره 3، تیر 1391، صفحه 46-62
سعید رجبی؛ عباس ابوالقاسمی؛ مسلم عباسی

19.

نقش نگرش‌های ناکارآمد و خودپنداره تحصیلی در پیش بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 77-91
آناهیتا راست روشن طبیبی؛ عیسی محمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب