آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,632
تعداد مشاهده مقاله3,958,010
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,665,783

1.

اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری‌بناب؛ مریم وکیلی‌نژاد؛ حسین کشاورز‌ افشار

2.

تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایۀ اول ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 140-166
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ مژده ملاحسینی؛ محمدعلی مظاهری

3.

تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 55-67
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ حسن غلامحسین زاده

4.

تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 100-120
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ سارا شریفی

5.

تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 108-125
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب؛ سارا شریفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب